Bli medlem

BMW Club Schweden välkomnar alla som gillar BMW. Vi inkluderar alla modeller av BMW. Med ett medlemskap i BMW Club Schweden hjälper du oss att bevara dessa bilar. Om du vill fortsätta se bilar från BMW i trafik – bli då medlem i BMW Club Schweden!

Det är enkelt att bli medlem i BMW Club Schweden: Du betalar in 450:- på vårt BG 754-6617 och  anger tydligt namn, adress, telefon, mobil, E-mailadress samt Ditt bilinnehav. Denna betalning gäller i 12 månader, den månad i vilken avgiften erlades och elva följande månader. Särskilda villkor och avgifter gäller om du dessutom vill vara med i Motorsport (bankörning/BMW Cup) och/eller i Oldtimer (bilar äldre än 20 år). Observera att ingen separat medlemsavgift utgår för medlemskap i Motorsport. För att få en bättre uppfattning om vad som händer i klubben så ta en titt i detta bildgalleri.

Detta får man som medlem i BMW Club Schweden:

• Träffa likasinnade för utbyte av tips och erfarenheter.
  • Rabatt hos andra företag som erbjuder delar till BMW.
  • Teckna förmånligare försäkringar genom MHRF.
  • Var med på träffar och bankörningar runt om i Sverige.
  • Vår uppskattade medlemstidning Bayerische Blatt, BB, 4 ggr/år.
  • Unikt material och historik relaterad till BMW.

BMW Club Schweden har närmare 3 000 medlemmar i Sverige. Man måste inte äga en BMW för att vara medlem. Huvudsaken är att man gillar BMW och vill bidra till att dessa bilar bevaras och används på våra vägar.

Bli medlem

Medlem blir du om du klickar dig vidare på denna länk, bli medlem.
Där kan du välja vilket medlemskap som passar dig. Viktigt att du fyller i alla uppgifter, detta gör du i första steget. Nästa steg ser du dina inloggningsuppgifter om du trycker på visa. Det är viktigt att du sparar dessa! Längst ner står det räkningar och till höger står det visa. Trycker du där får du upp räkningen. Du kan även välja att ladda ner räkningen som pdf för utskrift, då trycker du på ladda ner PDF. Efter betalning skett kommer ett medlemskort tryckas och skickas till dig!

Självbetjäning av medlemskap

När du redan är medlem och har dina inloggningsuppgifter så kan du logga in här och adressändra, ändra kontaktuppgifter mm.
Klicka här för självbetjäning av ditt medlemskap

Familjemedlem:

Det är även möjligt att bli familjemedlem till ett reducerat pris. Familjemedlemskap förutsätter att det redan finns en medlem i samma hushåll. Att bli familjemedlem kostar 100 kr/år. Som familjemedlem erhåller man inte någon egen klubbtidning.

Mer information om medlemskap:

Vill du ha mer information om BMW Club Schweden och hur du blir medlem? Skicka oss ett e-post kansliet@bmwcs.com med ditt namn, adress, telefonnummer och e-postadress. Vi skickar dig då informationsmaterial om klubben samt information om hur du blir medlem.

Om du har frågor kring ditt medlemskap får du gärna kontakta vår medlemsansvarige på kansliet@bmwcs.com

Varmt välkommen som medlem i BMW Club Schweden!

Motorhistoriska Riksförbundet

BMW Oldtimer Club Schweden är organiserad i Motorhistoriska Riksförbundet (MHRF) och på så sätt med och påverkar hela fordonshobbyns utveckling. MHRF är med och påverkar politiker, organisationer och myndigheter så att vår hobbys intressen bevakas. Ett bra exempel är skattebefrielse för fordon som är 30 år eller äldre. Det tvååriga besiktningsintervallet är ett annat exempel.

BMW Oldtimer Club Schweden medlemmar kan teckna en förmånligare försäkring för sina bilar genom MHRF. Försäkring kan tecknas även för bilar som ännu inte är skattebefriade. För mer information, kontakta en av våra besiktningsmän hos MHRF: oldtimer@bmwcs.com